sobota, 12 lipca 2014

Moje pierwsze STAR WARS - Microfighters - Sokół Millenium






Chciałem Wam pokazać moje pierwsze klocki z serii LEGO STAR WARS - Microfighters Millennium Falcon. Jest to mój klockowy największy skarb. Pozwolił mi on w końcu uwierzyć w siebie. Pewnie się zastanawiacie dlaczego? Bo go wygrałem! To moja pierwsza wygrana w życiu. W Dzień Dziecka w Manufakturze zorganizowano miasteczko LEGO. W namiocie STAR WARS odbywały się zawody w budowaniu statków.Najlepsze pojazdy kosmiczne, które potem przechodzą do masowej produkcji, wybierało nie jakieś tam zwykłe jury, a najprawdziwsi Szturmowcy! Serce biło mi jak oszalałe, a na skórze miałem gęsią skórkę! Wybrali, mój! Ale byłem wtedy szczęśliwy! Pan poprosił mnie na środek i zapytał dla kogo ten statek - odpowiedziałem, że dla Mistrza Yody!








Ja, 5-latek. Wygrałem z tymi wielkimi chłopakami! A Mama była ze mnie baaaardzo dumna. Dostałem też dyplom i plakat. Mama obiecała, że kupi do niego jakąś tam ramę, i zawiesi mi na ścianie.

Statek jest świetny! Ma pociski, które można wystrzelić i figurkę Hans Solo z pistoletem.




























Wymiary:
Długość - 8,5 cm
Szerokość - 8,5 cm
Wysokość bez figurki - 4,5 cm




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się ten wpis, będzie Nam miło jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz. Z góry ślicznie dziękujemy: Tadek i Niejadek