poniedziałek, 26 stycznia 2015

Nuggetsy w serowej panierce - lepsze niż w McDonalds






Nuggetsy to moje ulubione danie z McDonald'sa. Raz na jakiś czas Mama pozwala mi iść i kupić zestaw z zabawką, ale niestety nie tak często jak bym chciał :(

Zapytałem Mamę co dziś na obiad i usłyszałem: "Serowe nuggetsy" myślałem, że jedziemy do miasta. Ale nie, mama zrobiła je samodzielnie. I wiecie co? Były smaczniejsze! W takiej pysznej serowej otoczce. Pyszności! Nawet Niejadek zjadł jednego czy dwa. Ja zjadłem z dziesięć, bo były naprawdę dobre!


























Lista składników na jakieś 18 nuggetsów:

  • pojedyncza pierś z kurczaka
  • 3 łyżki tartego żółtego sera
  • 2 łyżki mąki
  • 2 łyżki majonezu
  • 2 średnie jajka
  • olej rzepakowy do smażenia

Smażenie:

Mięso należy pokroić na małe kawałki. Na patelni rozgrzać olej - gdzieś na wysokość 1 cm. Starty ser, mąkę, majonez i jajko dobrze wymieszać łyżką. Powstanie ciasto podobne do tego na naleśniki. Zanurzać w nim kawałki kurczaka, dobrze obtoczyć i smażyć na złoty kolor. Po usmażeniu odsączyć z tłuszczu na papierowym ręczniku. Podawać z ketchupem - najlepiej takim dla dzieci. 

Smacznego.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się ten wpis, będzie Nam miło jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz. Z góry ślicznie dziękujemy: Tadek i Niejadek