piątek, 2 stycznia 2015

Fajne Klocki ze Spidermanem wcale nie od LEGO





Dziś chciałem Wam pokazać klocki ze Spidermanem. Kupiłem je sobie z Mamą w osiedlowym sklepiku. Klocki są firmy Kazi. Czyli chińska podróba LEGO. Ale jaka podróba! Piękne kolory. Takie jak w klockach LEGO. I bardzo łatwo się składały. Tylko instrukcja dość trudna do odczytania. Miałem trochę problemy z jej rozszyfrowaniem. A może po prostu byłem już zmęczony po przedszkolu...







W zestawie są dwie figurki : spiderman - z głową inną niż w tradycyjnym LEGO, oraz chyba joker, albo jakiś inny czarny charakter; oraz dwa samoloty. Samolot spidermana jest większy i bardziej solidny Ma obrotowe śmigła i koła, oraz klocek z nadrukowanym pająkiem. Samolot złego bohatera ma ruchome skrzydła, ale nie ma kół. Jest mniejszy i delikatniejszy. Spiderman prowadzi swój samolot na siedząco, a zły bohater na stojąco.







Jak już wspominałem klocki mają bardzo ładne kolory. To doskonała podróbka klocków LEGO.

Cena zestawu 9,50 zł (w innym sklepie widzieliśmy za 13,50 zł)
Moja ocena od 1 do 5 to 5.

Na pewno kupię sobie kolejną taka paczuszkę ze spidermanem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się ten wpis, będzie Nam miło jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz. Z góry ślicznie dziękujemy: Tadek i Niejadek