sobota, 30 sierpnia 2014

Dzwoneczek i Tajemnica Piratów






Bez ściemy - byłem jedynym chłopcem na sali kinowej. Same dziewczynki. No bo niby bajka dla bab? To dlaczego na Samolotach 2 było tyle dziewczynek? Nie kumam. A bajka naprawdę piękna! A do tego było w niej dużo bijatyki. No bo piraci! Powiem Wam, że sceny walki trzymały w napięciu. I to bardzo. Nikogo pewnie nie zdziwi, że jak zwykle dobro wygrało. Ale to dobrze bo co by to było jakby Ci piraci wlecieli w tę drugą gwiazdę i tym swoim statkiem latali po naszym niebie na rzeczywistość? I kradli tak wszystkie skarby jak to sobie zaplanowali? Tragedia!





Oglądaliście Piotrusia Pana? A może czytaliście? Bo jest to historia o tym co było wcześniej. Skąd się wziął zegar w brzuchu krokodyla? Skąd pochodzi Kapitan Hak? Dlaczego Dzwoneczek i każdy posypany żółtym pyłkiem może latać?

Bardzo ładna bajka. Z resztą sami obejrzyjcie:





Do pochrupania w trakcie filmu wybrałem zestaw z bańkami. Mały popcorn + sok lub napój + bańki. Popcorn był w sam raz. Nie został mi nawet okruszek, ale napoju nie wypiłem całego taki byłem przejęty akcją.











































Jak wyszliśmy z kina to Mama zabrała mnie na statek piracki. Po takiej bajce trochę sobie poszalałem. A w drodze powrotnej do domu puszczałem bańki. I powiem Wam, że bardzo ładnie wychodziły i dużo ich było.



























Cinema City Łódź Manufaktura
Bilet normalny - 24zł
Bilet ulgowy - 18 zł
Zestaw z bańkami - 14,50zł (przy płatności kartą mBank, dawny Multibank 10% rabatu - 13,40zł)

Statek piracki Kinderplaneta na plaży w Manufaktura - 3zł/30minut

1 komentarz:

Jeśli spodobał Ci się ten wpis, będzie Nam miło jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz. Z góry ślicznie dziękujemy: Tadek i Niejadek