środa, 20 sierpnia 2014

Na koniec wakacji - Wakacje Mikołajka 2D w Cinema City






Mama powiedziała, że wakacje się kończą. I, że wracam niedługo do przedszkola. Na zakończenie wakacji zabrała mnie do kina. Do Naszego ulubionego kina Cinema City. I nie tylko dlatego, że mamy tam najbliżej, i że do reszty kin w Łodzi mamy utrudniony dostęp bo jesteśmy niezmotoryzowani, a Łódź jest rozkopana. Nie! Po prostu są tam bardzo fajne fotele dla dzieci. To znaczy, że sale są bardzo wysokie i nikt mi nigdy nie zasłania, nawet jak siedzi przede mną. A najbardziej to lubię te sale, w których po środku ekranu są schody, a na końcu schodów dwa miejsca w ostatnim rzędzie. Jak mi niewygodnie to sobie siadam na tych schodach i prostuję nogi i sobie tak oglądam.

























Zawsze bierzemy popcorn, ale tym razem wybrałem sobie zestaw z chrupiącymi orzeszkami. Były pyszniaste! Do tego była gigantyczna Fanta.

Zajadałem się orzeszkami i oglądałem film. Mój pierwszy nie rysunkowy film w kinie. W ogóle to drugi jaki widziałem w życiu. Bo nie bardzo chciałem oglądać, ale ten był śmieszny. O takich chłopcach jak ja. No może troszkę starszych. I wakacjach nad morzem. Bardzo bym chciał pojechać nad morze i przeżyć takie wakacje jak oni. Wspaniałe przygody! Najbardziej podobała mi się ta ze żmiją. Tak się wczułem, że aż wstałem z fotela, a gdy rzucili węża na chłopca zacząłem się odganiać. Za to śmierdu - prysznic był okropnie obrzydliwy. Fuj!

Mamie też bardzo się spodobał i śmiała się znacznie częściej niż ja, dla mnie niektóre kwestie śmieszne nie były. Młodsze dzieci ode mnie czyli mniej niż 6 lat trochę się nudziły. To zdecydowanie bajka dla dzieci 6 +

Jak to we francuskich filmach bywa pojawił się też wątek miłosny. Mikołajek i jego Jadwinia to prawie jak ja i moja Jula. Love :D Nad morzem Mikiołajek zakochał się jednak w Izabeli, której początkowo nie lubił i próbował z poznanymi chłopakami wykurzyć ją z hotelu. Później jednak się okazuje, że Izabela to sympatyczna i nieśmiała dziewczynka. Ich miłość jest tak ogromna, że postanowili nawet uciec rodzicom i wyprowadzili się do zaminowanego zamku. Na szczęście zakochana para postanawia go w porę opuścić. Dosłownie na chwilę przed wybuchem bomby. Po powrocie z wakacji Mikołajek znów wrócił do Jadwini, bo okazało się, że listy o rozstaniu, które do niej słał nie dotarły. Mama powiedziała, że Mikołajek to prawdziwy facet. Cokolwiek miało by to znaczyć.








Więc zbierajcie się i biegnijcie do CinemaCity na Wakacje Mikołajka - rodzinną komedię. A do tego możecie zgarnąć nagrody! Bo każdy bilet wygrywa na cinemix.pl Tym razem udało mi się wygrać kolejny bilet na film 2D :) Już zaplanowałem, że za tydzień idziemy na Dzwoneczka i tajemnice piratów.

Na pewno widzieliście już zwiastun w telewizji. Ale nie szkodzi obejrzeć jeszcze raz.






Cinema City Łódź Manufaktura
Średni zestaw z orzeszkami - 17,50zł
Bilet ulgowy - 18zł
Bilet normalny - 24zł

Dziękuję Kino Świat za udostępnienie kadrów z filmu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się ten wpis, będzie Nam miło jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz. Z góry ślicznie dziękujemy: Tadek i Niejadek