wtorek, 9 września 2014

Moje zmagania z "Potęgą teraźniejszości"







Tak zmagania. Zaczynałam ją kilka razy. Czytałam i nie potrafiłam się skupić, odkładałam na półkę i za tydzień znów sięgałam. I tak w kółko, aż w końcu usiadłam i zaczęłam ją przeglądać czytać fragmenty grubszym drukiem. Wróciłam do początku i przeczytałam, nad filiżanką herbaty. Choć udało mi się przez nią przebrnąć w dwa popołudnia ( zbawienie w postaci babci zabrało dzieci na plac zabaw ). To muszę przyznać, że nie jest to książka na szybkie czytanie. Trzeba przeczytać kawałek i przemyśleć pewne kwestie, przerwać i wsłuchać się w siebie. Będę ją czytać jeszcze raz. Kawałkami i odkładać na tydzień, a potem znów po nią sięgać. Bo to mądra książka. Książka do której trzeba dorosnąć. Autor przeżył wewnętrzne katharsis i całkowicie zmienił swoje życie. Jest to książka o przemianie duchowej, wewnętrznej. Poruszająca kwestie duchowości zaczerpnięte ze wszystkich religii świata, oparta na wewnętrznych doświadczeniach Eckhart'a Tolle.





Czytając ją przypomniał mi się pewien niezwykle inteligentny mężczyzna jakiego miałam okazję spotkać kilka lat temu na Dworcu Głównym w Krakowie. Był to kloszard, niezwykle zadbany i inteligentny, a z jego oczu tryskało życie i ogromny optymizm. Był to człowiek wykształcony - magister filozofii. Przegadałam z Nim dwie godziny czekając na pociąg do Łodzi. To było fascynujące spotkanie. Miałam wrażenie, że mógłby być autorem takiej książki... Ciekawe jak Mu się wiedzie?






Ta książka pokazuje jak wiele rzeczy w naszym życiu jest nieistotnych, a my przywiązujemy do nich ogromną wagę, a one zżerają nas od środka i przygniatają swoim ciężarem.

Pokazuje ona jak się od tego ciężaru uwolnić jak żyć i cieszyć się każdą chwilą. Chwilą, która jest teraz. Jak cieszyć się każdym dniem.

Ta książka zmienia życie. Na lepsze. Bardziej optymistyczne i łatwiejsze. Dziś jak dzieci pójdą spać siadam do niej ponownie. W fotelu z filiżanką zielonej herbaty. Pewnie gdyby każdy ją przeczytał świat stałby się lepszy.






Jeśli macie ochotę przeżyć wewnętrzną przemianę to możecie kupić "Potęgę teraźniejszości" w sklepie internetowym Wydawnictwa Galaktyka za 34,90 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się ten wpis, będzie Nam miło jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz. Z góry ślicznie dziękujemy: Tadek i Niejadek