czwartek, 11 września 2014

Loom Bands'omania






Loom Bands - czyli bransoletki z gumek. Modne kolorowe. Noszą je dziewczyny i chłopaki, głównie w szkołach. Fajne i kolorowe. Wygodne i kreatywne. Namówiłem Mamę i kupiła mi gumki. Podpatrzyła w necie jak zrobić i mnie nauczyła. Ale nie te najprostsze na palcach co to wszyscy robią. Tylko takie na ołówkach i to czterech. To bardzo fajna zabawa. W każdym zestawie gumek są haczyki do zakańczania i plastikowe szydełko do przeplatania. Tym splotem, który robimy z Mamą zużywamy około 60 gumek na bransoletkę.


























Ołówki Mama wbiła w kartonowe pudełko, dodatkowo wypełnione styropianem. Tak dla większej stabilności. Możecie oczywiście wyposażyć się w specjalne krosno do gumek, ale po co?

A oto fotorelacja, krok po kroku jak taka bransoletkę wykonać:















































W ten sam sposób możecie zrobić również kolczyki. Wystarczy, że zakończycie je kółeczkiem od kolczyków, a nie haczykiem z zestawu. Ja zrobiłem je dla mojej przyjaciółki. Myślicie, że Jej się spodobają?






A jak nadal nie wiecie co i jak to zapraszam do obejrzenia filmiku, z którego się jej nauczyliśmy. Znajdziecie tam też sposób plecenia na palcach i na plastiku od pizzy. Ale zamiast niego możecie po prostu użyć trzech ołówków.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się ten wpis, będzie Nam miło jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz. Z góry ślicznie dziękujemy: Tadek i Niejadek