środa, 1 października 2014

Moja pierwsza wizyta w Klinice pod Boliłapką






Miałem ostatnio okazję przeczytać dwie książeczki z serii Klinika pod Boliłapką Wydawnictwa Papilon: "Hopek nie może jeść", oraz "Muszka, która nie umie latać". Bardzo lubię zwierzęta więc książeczki bardzo mi się spodobały, a do tego nauczyłem się kilku nowych rzeczy. Tego, że króliczkom ciągle rosną ząbki, i, że koty nie zawsze spadają na cztery łapy. Jedna książeczka opowiada o przygodach jednego zwierzątka. Muszka to kotek, który ulega wypadkowi, a Hopek to śliczny króliczek, który nie chce jeść. Trafiają do weterynarza, który pomaga im się wyleczyć.





W Klinice pod Boliłapką poznacie Dominikę i jej brata bliźniaka Kajtka, ich mamę - doktor Magdę, oraz doktora Pawła. Musze przyznać, że wszyscy są bardzo sympatyczni. Jestem ciekaw co jeszcze im się przytrafi i jakie zwierzątka przyjdzie im leczyć. Może jakąś egzotyczną jaszczurkę, albo węża? To by dopiero było!






Te piękne książeczki napisała Liliana Fabisińska. Te śliczne, choć czarno białe, ilustracje narysowała Możecie je kupić na stronie NajlepszyPrezent.pl Jedna kosztuje jedynie 11,09 zł. Polecam!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się ten wpis, będzie Nam miło jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz. Z góry ślicznie dziękujemy: Tadek i Niejadek